Ben 35 haftalık doğum yaptım, tansiyon ve bu sebepten oluşan gelişim geriliği vardı. 1840 kg doğdu. Hiç ememedi zaten küçük olduğu için. İlk ay sadece sagarak ilerlemistim ve kilosu 3 olmuştu 1 ayda. Fakat sonra kolik bebek olması ve çok ağladığı için kasık fıtığı ameliyatı derken sütüm kesildi. Mamayla ilerledik. Kilo alımı durdu. 4 aylıkken 4 kiloydu. Boyu da geriden geliyordu. Bizim hep o şekilde devam etti. Şuan 2.5 yaşında ve 11 kilo. Hiçbir sağlık sorunu vs yok, birçok proflere götürdüm çok şükür sıkıntımız yok. Yaşıtları arasında minyon duruyor. Çok taktim fakat artık takmayı bıraktım açıkçası çünkü çok aktif bir çocuk.