Kizlar iyi akşamlar 19 gün önce sezaryan oldum sezaryan yerimden 10 gün sonra akınti başladı tansiyon yüksekliğinden kaynaklanoyormuş krem kullaniyorjm cok sukur normale döndü gibi ama yemek yiyemiyorum kahvalti yapamiyorum 😤 tiksiniyorum yemekten geçmek bilmeyen bir baş ağrısı birde bu tarz sorunlar yaşayan var mi ? Genel bayıldım bu arada