Bizde 2 ay 6 günlük olduk. Gündüz uykuları çok kısa sürüyordu ben de artık slinge takıp uyutuyorum çünkü uymayınca çok huzursuz oluyor, uyandıktan bir buçuk saat sonra uykusu geliyor. Uyanıkken de kısa kitaplar okuyoruz, e bebekten ce-e kitabı aldım o ilgisini çekiyor bir de kartlar almıştım (ilk sözcükler vs.) onları gözüyle takip ettirip izlemesini sağlıyorum. Yüz üstü kollarının üstünde başını kaldırması da güçlenmesini sağlıyormuş uyanıkken bunları yapıyoruz. Merve gülcemal diye bir bayan var instagramda o bebeğine etkinlikler hazırlıyor onu takip ediyorum.