cinarselinn Merhabalar sevgili anneler 🌸 Bebeğim 3 aylık erkek bebek 2 bezinde de turuncumsu leke gozlemliyorum Neden olabilir ne yapmalıyım
Kdz cinarselinn sıvı alımı az olduğu içindir yani anne sütü aliyosa çok sık emzir mama iciyosa da biraz çoğaltabilirsin benim oğlumda da olmuştu ürik kristali demişti doktor yetersiz beslenmeden olur demişti
mamalika cinarselinn çişli kısım sanırım. İdrar yolu enfeksiyonunda olabiliyor ama huzursuzluk ateş vs. yoksa sıcaklatmış olabilirsiniz kalın giydirip falan
cinarselinn Kdz peki ne gibi bir tedavi uygulandı Uygulandı mi hatta Sık beslemeden başka neler yapmam gerekiyor
mom195_ Benim kızımda da olmuştu hemen hemen o aylarda. Bir iki kere oldu. Devamı gelmedi. Sonra kendiliğinden gecti
etl cinarselinn benim arkadaşımın bebeği de böyle olmuştu anne sütün çok yağlı mama meme devam edin bi müddet dedilerdi. Düzelinçe dr kararıyla geri anne sütüne dönmüşlerdi. Ondan sordum bunun için bir bilgim yok. Dr gitmelisiniz bençe. Geçmiş olsun
mavi176_ Tamamen yetersiz beslenme annesi ben bu durumu 3 kez yaşadim hep aynı şeyi söylediler mama veriyorsan ekstra her mama sonrası Max bir tatlı kaşığı seklinde su ver dediler hem susuz hem besinsiz kalınca oluyormuş bu durum
cinarselinn mavi176_ yaa öyle mi Bi an korktum kötü bisey diye Gece kendisi uyanmadigi sure mama vermiyorum ama uyandırıp vermeli miyim peki 3 aylık sh an
amazontuba cinarselinn 1.ayından sonra bebeğim gece 5-6 saat uyurdu ben alır emzirirdim 5 dk ya emer ya etmezdi. Gece beslenmesi kötüydü yani o yüzden sabah ilk çişini hep kırmızı aldım idrar tahlilleri tertemizdi. Emziemeyi biraz arttırınca biraz da büyüdükçe geçti
suheyla92 cinarselinn yetersiz beslenme/susuz kalmadan oluyor. Emziriyorsaniz daha sık emzirin ya da sutunuz yetmiyor olabilir mama ile besleniyorsa biraz arttirmayi deneyin ya da gunde 1 2 tatli kasigi su icirin
Niloyailetospik cinarselinn canım benim kızım anne sütü aliyordu bende bir kaç kere gördüm çok terleyen bir bebekti ve ben şu vermeye başladım 3 aylıkken olmuştu bizdede. Bence şu ver uzanan bir doktor öyle demişti karşı komşumdu
cinarselinn Niloyailetospik evet havalar ısınınca terleme de arttı doğal olarak Su vermeyen devam edeyim teşekkür ederim