furkanmommy haftada iki kere suyun altina tutuyorum yaprak iclerine gelmiycek sekilde gelirse de kurulamak gerekiyomus mantar olusuyomus koklerini yikadiktan sonra kendi kabina biraz su koyup köklerin çekmesini bekliyorum sonra dokuyorum suyu ama uzman değilim ekstra yaptigim bisey yok