2ay 11 günlük bebeğim. Bu zamana kadar ne yaptıysam olmadı. 1 aylıkken gündüz uykuları iyi gibiydi 1.5 aylık dan sonra uyumamaya başladı gece de gündüzde uyumuyor sürekli ağlıyor. Kaç doktora götürdüm birşeyi yok dediler. En son kanlı kaka görünce süt diyetine başladım. Süt alerjisidir diye. 3 gündür de uyguluyorum. Ama yine yok uyumuyor. Gaz sorunu var dedik damla kullandık olmadı probiyotik kullanıyoruz olmuyor yine biz sporla masajla kaka gaz yaptırıyoruz. Artık gücüm kalmadı. Allah için bana bir fikir verin. Nasıl uyutabilirim bu bebeği.