Kızlar merhaba 3 aylık bir kızım var bu 1 aydır mamaya başladık meme+mama olarak gidiyoruz normalde kızım uzun saatler yani geceleri emmedigi zaman goguslerim çok dolar sertleşirdi ama şu birkaç gündür sertleşmiyo dolmuyor önceki gibi kızımın emmesi mama almaya başlayınca azaldı ben sağımda yapıyorum emdiği kadar emziriyorumda sizce goguslerimin dolmamasi az emdiği için mi yoksa terbiye denen şey mi oldu nasıl anlarım acaba 🤔