Aslında hepimizin aynı şeyleri yaşadığını biliyorum oğlum sabah sekizde uyanır bazen ben de onunla kalkarım ama bazı günler o kadar çok uykum oluyor ki kalkmak istemiyorum mama yapıp yanıma yatırıyorum yatagin içinde kendi kendine oyalanırken uyuyorum ya da onu da uyutmaya çalışıyorum biraz daha uyumak için uyandıktan sonra vicdan azabı yapıyorum kendi kendime çocuk uyanmak istiyorsan onu yatakta oyalıyorsun uyutuyorsun tekrar diye o an uyku çok ağır basıyor Sizin de böyle değişik vicdan azabı yaptığınız şeyler var mı