Bizimki de bebekten sonra daha sık kızgınlığa girmeye başladı, bizimki tam doğum dönemine denk geldi ben bebekle bağdaştırıp psikolojisi bozulmasın diye henüz kısırlaştırmadım ama bu ay kısırlaştıracağız. Şimdilik sorun yaşamadık, kedimizin strese girmemesi ya da kıskanmaması için onun aynı düzenini devam ettirmeye çalışıyoruz, o da evladımız çünkü. İnanır mısınız, bebeğimi kucağımda susturmaya çalışırken ayağımla da ona top atıyorum ki kıskanmasın 🙏