atarepla Kaçta yatıp kaçta uyanıyor sizin bebeler? Benimki 8.5 aylık ve kaçta yatarsa yatsın 6da kalkıyor en geç. Ben de 8 gibi uyutuyorum.
atesarp atarepla çok zor gercekten 1 gün değil 1 ay değil 19 aydır bu şekilde daha bu sabah artık sinir krizi geçirtti bana gece 23.30 da uyudu sabah 4.30 da kalktı
semaxgms 3 aylik henüz bir düzenimiz yok ama 8 de uyutuyorum gece 3-4 defa uyaniyor sabah 6 da uyaniyor bizde bir türlü günü aksam edemiyoruz cok sıkıcı
atarepla semaxgms O aylarda pek sık uyanmıyordu benimki. Şimdi 8.5 aylık gece boyunca 10 kez uyanmazsa rahat edemez 😅
atesarp atarepla uyku eğitimi var desteksiz düzenli saatlerde uyuyor ama eğitim bile 5 lerde uyanmasına fayda saglamadi