Kızlar bebeğim 13 aylık gece uyku sorunumuz var yani sık sık uyanıyor emzirerek uyutuyorum gece meme vermeyi kestim. Doktorum kes dediği için peki ben nasıl desteksiz uyutabilirim ? Lütfen önerilerinize ihtiyacım var uyku eğitimleri bana göre çok pahalı bu durumda burdan belki yardım alabilirim diye düşündüm :/