imaddesi Kızımın ilk dişi çıktı çok şükür 🤲🏼🤭 tek 1 tane var ama olsun bunada şükür 😂 Şimdi hanımlar size 2 sorum var, 1) Misafirlere neler ikram ettiniz.? 2) Bebeğin meslek seçimi için hangi nesneleri önüne koydunuz.? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🫶🏼🥰
starwomen imaddesi Ben yapmadım ama gittiğim kişiler gün menüsü şeklinde hazırlık ve yaş pasta yaptırmışlar. Önüne de her şeyi koyuyorlar 😅
sarmaliklahana imaddesi büyük kzııma yaptım yakınlarımızı cagırıdm maksat anı kalsın. Birde ne secceek cok merak ettim 😄küçük kızı 17 aylık oldu ona da yaoıcam ama kısmet olmadı offff sinir oldum 😄 İkramlık bugdayı haşaldık yanına şekerleme jelibon diş jelibon bonşbon pasta süsleri toz seker fındık fıstık toz VS koyduk bugdayı tatlandırması için. Börek poğaça salata VS şeyler yaptım. Tepsiye de kuran bilezik kalem makas defter tesbih para internetten bakıp koymusyum onu tam hatırlamadım kızım kuranı sec işti ilk sonra bilezik 🤣😄 minik kuranlar var onu koymustum
imaddesi Kimse yapmadı mı ay diş buğdayı. Bazı yörelerde diş hediği, diş bulguru, diş dirgiti deniyor 🥲 sizin oralarda ne deniyor😅
imaddesi zenginoldum ana öğün bulgur olunca yancı olarak kek, kurabiye yeterli değil mi.? Peki bebeğin önüne nesne koydunuz mu seçmesi için☺️
zenginoldum imaddesi evet nesne koyduk. Ayna,kalem ,şırınga ,makas . Bebek sıringa ve aynayi tuttu. Şir8nga saglik calisani olabilir demekmiş,ayna da cok bakimli olacak demekmiş :) nasip
imaddesi starwomen bebeğimin dişi çıktı gibi pasta değil mi.?😅 Kız ne koycaz makas, tarak başka nee😅😂 kocam stetoskop, T cetveli falan koy diyor😂
starwomen imaddesi Evet diş görseli şeklinde pasta yapmışlar kıza pembe erkeğe mavi 😅 Hatırladıklarım kalem, ayna, kepçe, bilezik, para, cetvel, mezura, tansiyon aleti, kıyafet vardı 😅
zenginoldum imaddesi ekle minnoşum. :) siringayi tutsun ,doktor olsun inşallah.. Allah saglikli uzun omur versin kuzularimiza.
zeynosileadis Ben yapamadım ya çevremiz çok kalabalık bahçemizde yapmayı düşünmüştüm ama bebeğimin dişi kışın çıktı bahar yapayım dedim nasip olmadı şimdi de 1.5 yaşında eşimde çocuk büyüdü artık kaç dişi var yapmayalım diyor içimde kaldı
zenginoldum zeynosileadis aayh bende kalqbalik pata küte sevmedigim icin ,bir de bebekler kalabalikta cok nazar alir o yuzden asla diş bulguru istemedim ama kv israr edince mecbur kaldim. Hic sevmem kalabaligi. O da soz verdi fazla kadin cagirmayacagim dedi .7-8 kadin cagirmis ,guzel gecti. Mesela ben dugunumu de sade nikah istedim ooolmaz vurdulu kirdili orkestrali dugun istiyorum dedi , halay ceken cekene. Öfff Ben sadeligi tekbaşinaligi seviyorum pek gosterisi sevmem .
imaddesi zeynosileadis ay yap kız kuralı mı var bunun. Hem evladın adına hayır olur yemek veriyormuş gibi düşün
imaddesi zenginoldum evet ben de sadece yakın akrabalar toplasan 10 kişi falan anca olacağız ☺️ benim de kayınvalidem istedi 😂😅
zenginoldum imaddesi ah yeter o zaman. Dedigim gibi yap pamuk sekerim. :) bi de muzik acin oynayin ,keyfinize bakin. Allah kuzucuguna saglikli ömurler versin. Öp bejim yerime.