Ectu benim 29 haftalık doğan ikizlerime küvezdeyken vermeye başlamışlardı dr çıkınca bizede vermemizi söyledi ben günde 1 kez biberona katıyordum ama kabızlık için değil bebeğe çok kilo aldırıyormuş dr onun icin önerdi. Şimdi 4,5 aylıklar arada sırada 1 er çay kaşığı koyuyorum ama eczaneden aldığım zeytin yağından koyuyorum. Bu arada çok sık değil ama bir iki kez kabızlık nedeniyle bebeklerime poposundan şırınganın ucuyla sıvıyağ enjekte etmiştim çok işe yaradı