mer_ann benim ilk anneliğim sütüm de çok olmadığı için tam anlayamıyorum. Manuel pompa var elimde onunla yaptığımda da max 30 ml çıkıyordu bununla yaptığımda da. 30 ml fazla sütüm çıkmadı benim ama dediğim gibi sütüm çok azdı hep. İnternette kullanıcı yorumlarına bakmanız daha sağlıklı olacaktır