Bebeğime ıhlamur, rezene vb kaşıkla içiriyordum. Artık biberonla vereyim dedim , evde dr browns biberon var ilk defa kullandım ama inanılmaz akıtıyor, ben mi beceremedim anlamadım. İyice sıkıyorum çalkalıyorum falan akıtma yok ama içerken emmeye başladığında inanılmaz akıtıyor. Neden olur acaba?
Bir de sizler kahvaltıda falan ıhlamur tarzı şeyleri ne ile içiriyorsunuz biberonla mı?
sorum çok mu saçma oldu ya 😂