Merhaba oğlum 4 aylık 2.ay aşısını yaptırdık bi sorun olmamıştı bugün tam banyo yaptıracakken baktım aşı yeri kanamış ebeyi aradım banyo yaptırma pansuman yap aşı yeri kanamaya devam ederse çocuk doktoruna göster dedi var mı başına gelen merak ettim açıkçası