Merhaba arkadaşlar size birşey sorabilirmiyim oğlum 5 ay 16 günlük 2 numara mamaya nezaman geçmeliyiz 6 aylik oluncami yoksa 6 ay bitincemi yani birde şu kafama takılıyor oğlum 5 ay 16 gunlukya aslında 6.ayinin içinde yani 6 aylik olmuyormu yani 14 gün sonra 2 yemi gecicez