Kızlar oğlum 25 aylık. Bu ay sonunda 26 aylık olacak hatta. Bugün tuvalet için küçültücü aparat basamak vs aldım. Başlamak istiyorum ama nereden nasıl başlamalıyım bilmiyorum. Tuvaletini klozete yapalım mı dediğimde hayır diyip ağlayarak kaçıyor yanımdan. Aslında çişini yapınca söylüyor. Kakasını yapınca rahatsızlık da duyuyor. Gece bezleri az çişli oluyor. Sifona falan bastırttım alışsın diye çok sevdi. Suya falan bay bay yapıyor ama oturmaktan korkuyor. Var mı öneriniz