happyymomiii Kızlar bu kirpik serumunu aldım kullanıyorum 3-4 gündür Yorumlarına baktım dökülme olduğu falan söylenmiş ,çok korkuyorum. böyle bir şey yaşayan var mı ?kullanan var mı ?bu ürünü tecrübesi olan yazarsa çok sevinirim