melekkannesi ayynıı benimm kızım ve 2 yaşındaydı oda heryeri böyleydi kızımın yine sizin kızınızın az bile 2 bacağı baştan aşağı böyleydi ilk alerji şurubu verdi doktor yapmadığım şeyler kalmadı bazı eczaneler özel bir ilaç yapıyor benim kaynanamın arkadaşı eczacıydı o alerjimizden dolayı bize özel krem yaptı onu sürdümde geçti adana balcalıdada genel test yapıldı kızıma neye alerjisi var diye polene çıktı,tam yağlı süte çıktı ve büyüdükçe geçer dedi doktor evet doğru dediği gibi şuan 14 yaşında büyüdükçe geçti ama burnun kılcal damarı bile alerjik çok kuruduğunda aşırı fazla kanama yapıyor buda zaman geçtikçe geçer dedi evet azaldı ama asla unutamam kızımı gördükçe öyle eriyordum resmen bacaklarını görmemek için uzun tayt giydiriyordum aşırı kötü oluyordum