mbabygirlm Kızlar 4 aylık kızım sadece pusette uyuyor. Ve 2 saat falan yani normal yatakta emzirerek falan zor ıyuyır ama pusette güzel uyuyor. Zararı olur mu ki
cokbilmismom mbabygirlm benim bebeğimde pusette uyumayı çok severdi her günde dışarı çıkardım mutlaka 2 saatini pusette uyurdu birsey olmaz onların omurga yapisina uygun zaten puset iki ay daha anca kullanır
cLearQueen oylesinebiri__ bebek omurgasina gore yapilmiyolar mi benimki de sallanan anakucaginda uyuyor
nesizade05 oylesinebiri__ aynen benimki de öyle 5 aylık olacak yatakta 10 dakika pusette 1 saat uyuyor
oylesinebiri__ nesizade05 alışmış o zaman ama puset ve oto koltuğu geçici süre kullanılmalıdır çünkü hareket alanını kısıtlı olur bebeklerin düz sert zeminde uyuması gerekiyor
mbabygirlm cokbilmismom birde ben destekli az az oturtmaya başladım. Kucakta da oturuyor ve yatınca başını kaldırıyor. Bir şey olur mh ki
cokbilmismom mbabygirlm bizde 4 4 buçuk aylık destekli kucakta oturtmaya başlamıştık ama çok çok az dik şekilde değil