8 ay 1 haftalık bebeğim çok durgunlaştı daha 1 hafta öncesine kadar sürekli gülen çığlık atan ses çıkartan bebeğim çok durgunlaştı özellikle uykusu gelince çok ağlıyor oyun oynadığımızda çağırdığımda sürekli gülüyordu şimdi boş boş bakıyor çok nadir gülümsüyor acaba diş çıkardığı için mi 8 ay sendromu mu? Altta iki dişi var üsttende 2 diş çıkardı biri net çıktı diğer üst dişi eti tam patlamamış gibi ondan olabilir mi huzursuzluk ve durgunluğu?