Kızım 4-5 güne 5 aylık olucak bu zamana kadar kımseyle çok sık gorusmedım salgın vardı havalar soguktu dıye 4 ayına kadar tek kaldık yenı yenı ınsanlar görüyor. gecen Babaannesı aldı kucağına aralıksız 5 dk ağladı her kucağına aldığında ağladı daha da alamadı babaannesı ağladığı ıcın, benım annemde de aynısını yapıyor. 5-6 gün önce amcası gördü kızımı ılk defa kucağına aldı kızım başladı ağlamaya en son yüzünü göstermeden amcası sevdı onu. Ben bı yerdeyken odadan çıkınca ağlıyor hep bı tek kaynımın kızlarında aglamıyor onlar oynuyor onlara çok gülüyor ama dıgerlerıne sankı canını yakmış gıbı aglıyor. Ben babasına bırakıyorum bazen işlerımı halledıyorum evde 2 dk sonra başlıyor ağlamaya babasını bılmesem kızını dövdu aglattı derım o derece yıkıyor evı. bıde ben bazen sesım yüksek konuşuyorum dudağını büzüyor aglıyor üzülüyorum yanlış anlaşılmasın kızmıyorum ona esım ıcerıdeyken ona seslenıyorum o sıra kızım kucağımda oluyor sevınce öpünce gülmeye başlıyor