hepyerdeyizz sütünüz ağır geliyordur belki, gaz yapıyordur çıkaramadığı için kusuyordur yada reflüsü vardır. bizimkinin reflüsü vardı kilosunu toplaması için mama+meme beraber gittik yediklerimden sanırım sütüm daha fazla gaz yapıyordu hazmetmesi zor oluyor, kusuyordu. Mama da bebelac kullanmıştık onda daha az kusuyordu. Sonradan midesi alıştı ama yine kusuyor reflüden dolayı 😂 şimdi yeni mi probiyotiğe başladım doktor önerisiyle gaz çıkarırken boğazında kalanları çıkarıyor 2 aylığız