Kızlar dun gebelık testı evde yaptım ben hafıf goruom dedım esım yok dedı gıttı 1 tane daha aldı yaptım sonrada dedk tamam yok ama sabah cope baktım ıkısıde belırgın cızgı olmus yıne test yaptım yok gıbı basına gelen var mı ya gıttım kan verdım oda taa yarına cıkacakmıs