esraygt156 benimkide profilo ben bişi farkettim ondan sonra hep yumuşatıcı suyunu alırken koyarım. ana yıkama suyunu alırken yumuşatıcı gözüne damla damla su doluyor halbuki hep temizlerim de bunu farkettikten sonra hep yumuşatıcı suyunu alırken koyarım. nasıl o zamanı yakalicam dersen de 25. dk da falan sıkmaya başlıyor. yumuşatıcı olarak da bingonun beyaz olanını kulllaniyorum bebek resmi var önünde birde perosun mavi olanını