sibel24 sakin ol canım emin ol hepsi geçecek. Bu ay malum atak ayı ama burnunun açık olduğundan emin ol, çünkü bebişleri oda rahatsız eder yada kulağı falan ağrıyor olabilir. Önce bir doktora gidip emin ol birşey yoksa zaten geçer gider 💕 ama şunu unutmaki geçici bir süreçtesin hepsi geçecek ve sen bugünleri gülerek hatırlayacaksın ❤