Ayyy kizlar 2 ay 15 gnluk kizim var normalde gunduzleri 2 saat uyurdu gece 12 1 de yatardi ama gecen aksam 9 de banyo yaptirdim 9.30 da uyuttm ama kalkmasi umidiyle uyuytm farknda olmadn bi baktm gece 2 de mamaya kalkti yatti sabah 5 te kalkti sonra 7 de gune basladik o gunde 1 saat arayla uyuttm tekrardn ama hep 1 saat uyudu aksaminada denicm dedm yine banyo yaptridm flan filan uyudu ama dun bugn niyeyse gunduzleri yarm saat uyuyr ayakta salliyorm yerine birakiyorm 10 dk snra uyaniyo bacagma aliyorm tekrar yyuyo dun aksm annem geldi biz disardydk dusta yapmadi ta 1.5 da uyudu gunduz uykusu artk niye 2 saatten 1 saate flan dustu acaba ya her aksmda dus aldirmk istemiyorm giresundyz havalrda sogk evimz sicak baya terliyo ama ne bilim bide ayakta sallamyi biraktrsm poposuna pis pis yaoark uyutsam nasl yapican ya