Bizimde tam biraz uykularımız düzeldi uzadı derken 6. Aya bir hafta kala bozuldu gündüz kısa uyuyor uykuya direniyo hele gece uykusuna geçmek. Sürekli mızmız oyuncaklarıyla oynardı biraz şimdi onu da pek yapmıyor atak haftasındaymışız ama inşallah geçer