Kızlar bişey soracağım ya ben oğluma 31 aylıkken tuvalet eğitimi vermeye başladım 1 aydan fazla oldu eğitim sürecimiz hala devam ediyor çişi tutmayı falan öğrendi ama ben götürüyorum hep tuvalete onu ara sıra kaçırıyor ama kaka yaparken söylemiyor ben yakalarsam yaptırıyorum onun dışında genelde altına yapıyor.
Şimdi ben çok özür dileyerek söylüyorum iç çamasırı batıyor ya hani onu yıkıyor musunuz yoksa atıyor musunuz direkt 😌 yani ben duruma göre yıkıyorum veya atıyorum ama hamileyim inanılmaz tiksiniyorum daha sonra yıkadığım zamanlar tüm gün iştahım kaçıyo kötü oluyorum aslında çok dikkat ediyorum eldivenle falan temizliyorum ama yine de engel olamıyorum kendime 😌 çocuğundan mı tiksiniyorsun demeyin lütfen elimde değil ve hamileyim ondandır belkide 😌
Var mı bir tavsiyeniz böyle daha iyi çıkar vs veya su şekilde yapabilirsin gibisinden.
Öğretmeye çalışıyorum ama bir türlü beceremedik kaka sürecini