Ay galiba 4.ay atağını daha yoğun yaşamaya başladığımız döneme girdik🫠 3.aya girince uykuda tuhaflıklar başlamıştı ama şimdi hem uyku hem beslenme sorunu oldu. Kızım 4 ay 2 günlük ama gece uykularımız yok gibi bi şey, 20 dakikada bir yarım saatte bir şansım varsa saatte bir uyanıyor. Mızıldanıp ağlıyor, mama yemiyor aç gibi ama yemiyor sakinleşince de azıcık içiyor. Uykuluyken veriyorum bazen bitiriyor ama çoğunlukla az içiyor. Şaşırdım ne yapacağımı, normalde de uykuya geçişi zor bi bebekti ama şimdi daha da zorlanıyorum kendimi kötü hissediyorum ya. Hiç uyumaz mı? Uyumadı yani sürekli kıpır kıpır ve ağlak modda gözü kapalıyken bile. Erken başladı biter sanıyodum ama bizim git gide artıyor. Siz nasıl başa çıktınız ne zaman geçti, biraz umutlanmaya ihtiyacım var🥲