Merhaba kızlar. Oğlum 20 aylık 10 gün sonra 21 aylık olacak. Ne kadar güzel beslenirse beslensin illaki gece mamaya kalkıyor ve sürekli gece uykusu bölünüyor. Artık gece mamasına gerekli olduğunu düşünmüyorum. Nasıl bıraktırabilirim? Bir öneride bulunur musunuz? Siz nasıl bıraktırdınız? Sürekli ağlayan bir oğlum var asla tatmin olmuyor. Mama vermeden de ağlaması kesilmiyor. Azaltarak deniyorum ama asla tatmin olmuyor. Fikirlerinize ihtiyacım var