Gazını da çıkarsa kakasını da yapsa ,bağırsakta hep bir görünmeyen gaz ve kaka vardır .Aynı zamanda bebek büyüdükçe bağırsakları da geliştiği için ,o flora oluştuğu için, onda çeşitli ağrılar yapıp ıkınmaya ,ayaklarını karnına çekmeye ,huzursuzlaşmaya sebebiyet verebilir .Bu gayet normal yani 😇