hsrttsc Merhabalar, gebelik düşünüyorum ve öncesinde folik asite başlamayı istiyorum. Ilk gebeliğimde elenatal kullanmıştım ama şimdi her yerde bulamıyorum maalesef. Önerebileceğiniz folik asit markaları neler acaba?
ayseayliz hsrttsc Ben ferula femin kullanmıştım 3 ay. Hamile kaldıktan sonra imom kullandım doğuma kadar
yagizinannesi0606 naz2911 direk yutuyorsinuz dimi bende kullanıyorum doktor dil altı yap dedi ama acaba prilam bulanti icinmi
eymenku Folbiol ilacın dozu yüksek sadece reçete edildiğinde devle karşılıyor o yüzden genelde tercih ediliyor 400 mcg olan herhangi birini kullanabilirsiniz aslında marka çok farketmez içinde B12 vitamini olursa ilacın bağırsaklardan emilimini artırır bütçenize göre bakabilirsiniz ben folidoce kullanmıştım mesela