Uykusuzanne bebeğimin 1,5-3,5 ayları arasında nerdeyse 2 ay kabızlık sorunu oldu. Burdan Kaleidon probiyotik damlayı öğrendim, doktorumda duphalac şurup vermişti, probiyotikle ikisini kullan hangisi iyi gelirse dedi, 2 şişe kaleidon bitirdik ve Allah’a şükür ilk bir hafta kullandıktan sonra bebeğim kendisi zorlanmadan kaka yapabildi🙏🏼🙏🏼