Erkal her ne kadar istemesek de hepimiz insanız, yorgun, uykusuz tahammülsüz olduğumuz zamanlar olabiliyor malesef. Üzmeyin kendinizi, oğlum henüz 8 buçuk aylık bir kaç gün önce artık o kadar yoruldum ki mızmızlığından ne var oğlum diye sesimi biraz yükselttim, korkmuş gibi baktı çok üzüldüm o günden beri çok dikkat ediyorum, elimi yüzümü yıkayip geliyorum çok bunalınca 😂 ama oluyor yani bir şekilde 😔