Merhabalar bebeğim 14 aylık olmak üzere gece 2-3 defa kalkıyor emiyor mama içiyor uyuyor ama gece mama içmesini azalttı bazen 30 bazen 60 bazen fazla bile geliyor içmiyor gece beslenmesi bırakılmalı mı bilginiz var mı? Doktora sordum gece kalkıyor bırakacak mıyız dedim ne yapacaksın çocuğu aç aç mı yatıracaksın diye tersledi. Sizce bırakılmalı mı bırakılmamalı mı faydalı mı zararlı mı