Glcn_srgn23 Şeker, ekmek, un vs. kestim. Aslında sağlıklı besleniyorum sadece, bebeğim olduğu için spor, yürüyüş yapamıyorum zamanım olmuyor. Bir ayda toplasanız 3 4 defa egzersiz ve yürüyüş zar zor yapabilmişimdir. Ayrıca canım istediğinde hamburger ve tatlı da yedim kendimi çok kısıtlamadım buna rağmen 7 kilo gitti tatlı da yemeseydim daha fazla verirdim bence