Kedili eve misafirliğe geldik kalmalı, bebeğimin ağzının kenarında birkaç tane tüy gördüm hep aldım elimle ama arada yuttuğu varsa görmedim.Kedi birkaç tane var bazıları aşılı ama diğerleri aşısız yavru kediler ve sürekli dışarıdan girip çıkan yavruların annesi var, hapşırığı da var, normalde alerjik hassas bir bebek, bugün sabahtan beri çok kusuyor, acaba üşüttü mü yoksa tüy mü yuttu çok korkuyorum, evimizde tadilat var mecburen geldik buraya ama içim hiç rahat değil