Ay kızlar cinnet geçiriyorum ne olur yalnız olmadığımı söyleyin ya da fikirlerinize açığım kızım kahvaltı yapmıyor daha doğrusu ittire kaktıra yumurta sevmiyor zorla yediriyorum salatalık yiyor zeytin yiyor biraz kaşar yiyor karadut Özü içiyor peynir yemez ama bunları yerken de hep ağzında tutuyor yani hemen çiğneyip de yutmuyor saatlerimizi alıyor kahvaltı yapmamız ve bu katı yiyeceklerde genel olarak böyle pilav yesin köfte yesin hep yavaş ağzında tutar ne yapmam gerek aç mı bırakayım anlamadmm 3 yaşındayız