ezgunal merhaba öncelikle yakın olması size çok iyimiş. Doktorumuz Ayşe rüya hanım çocuk cerrahı. Zaten biz araştırıp çok memnuniyet yorumlarıyla gittik. Kapısında beklerken hastaları bile baya övdü. Herşey yolunda ilerledi bizim de aynı şekilde. Oğlumun dil bağı artı sünnet yapıldı. Ameliyathanede olduğu için sizi almıyorlar ama çok kısa sürüyor sadece sünnet 10 dk da biter heralde. Muayene gittikten sonra aynı gün kan tahlili istedi 2 gün sonraya da randevu verdi. Biz ilk muayene randevusu alırken e nabızda doktor için sünnet randevuları dolmuştır yazıyordu. En azından bir sene sonraya bile gün verseler biz okeyiz niyetiyle gittik. İki gün sonra sünnet olduk bizde hazırlıklı değildik ama geçti gitti şükür. Yani randevu alırken dolu yazmasına aldırış etmeyin. Alın ve gidin mutlaka :)) herşey çok kolay oldu sünnete bağlı hiç bir sorun yaşamadık. Kremlerken vs hiç tepki vermiyordu mesela ertesi gün bile. Bu arada lokal yapıyor. Bir de bize normalde 1 yaş altında yapmıyoruz ama senin bebeğinin kilosu iyi o yüzden yaparız sorun olmaz demişti. Kilolu bebek değil aslında hep çok normal kilolardaydı. Bunu da yapışıklık olabilir diye zayıf bebeklere önerilmiyor. İşlemden sonra size masaj tarif ediyor zaten vs. Yani ben özele niyet ederek araştırmaya başladım görüştüğüm yerler 10-15 bin civarıydı. Buna da okeyken Ayşe hanımın yorumlarını görünce devlet hastanesine karar verdim en azından bir görüşürüz diye. Şimdi iyi ki de o paraları vermemişim diyorum. 😂 bebekler ne kadar küçükken yapılırsa o kadar kolay oluyor gerçekten niyetlendiyseniz halledin bence bir an önce