Kızım 33,5 aylık kreşe gidiyor Cumartesi günü tuvalet eğitimine başladık her şey güzeldi arada kaçırmalar oluyordu. Kreşte ilk gün asla kaçırmadık salı 2 küçük kaza olmuş. Bugün kızım hastalandı ateş ve isal var tuvalet eğitimine ara mı vermeliyim yoksa kazalar ile devam mı etmeliyim çok iyi gidiyordu ters tepmesinden korkuyorum ama emeğimde boşa gitsin istemiyorum