dertlikaval merhabalar
Bademciğiniz için geçmiş olsun
Etki eder mi sizde de bilmiyorum ama ben 6 yaşına kadar çok cılızdım , göz altlarım mosmordu
Sürekli bademciklerim şişer hastalıktan gözümü açamazdım haliyle yemek yiyemediğim için kilo da alamazdım.
6 yaşında bademcik ameliyatı oldum ve ondan sonra hızlıca toparlandım. Bağışıklığım da güçlendi , hafif grip harici hiç hasta olmam.
Bence sizde ameliyattan sonra toparlarsınız.
Şimdi bende kilolarımı vermeye çalışıyorum 🤭