[silindi] benim tektasim düştü yaptırdım ama güvenmedim yine düşer diye hem paraya da ihtiyacımız vardi sattım cokta değişik bi modeldi ama nasip neyse.
Benim hürrem yüzüğüm var sağolsun kayinvalidem kendi heves etmiş almış bana daha nişanım olmadan taktı ben de onu gelinime saklim diyorum bence cok anlamli😉
Bir de eşimin annennesi biz evlenmeden coocok önce hacca gitmiş ordan taşlı bir gümüş yüzük almis çokta güzel onu da hürremi büyük gümüşü küçük gelinime veririm diyorum ah hayaller 🥰