Kızlar bebeğim hicbirsey yemiyordu neyse bu böyle iki üç ay gitti sonra bir arkadaş ortamında arkadaşım youtubeden şarkı vs açtı oğlum yedi . Bir ay oldu neyse bende o şekilde yedirdim bir aydır azda olsa yiyiyordu inannin kilosu bile fark etti. Ama son zamanlarda huyu ahlaki değişti çok agrasif , mutsuz bir bebek oldu şuan 11 ay 20 günlük yaşımiza az kaldı. Bugünden itibaren yine kestim telefonu dedogim gibi bilinçsiz bir anne değilim sadece evladını doyurmaya çalışan bir anneyim bir ay yemeklerde ekran gösterdim. Şimdi de yemiyor nasıl edicem nasıl toparliycam bilmiyorum destek istiyorum sizden . Beni sadece evladı asla yemek yemeyen zayıf olan anneler anlar gerisi şimdi lincleyecek