aysegul2121 atosum evet biz bilmeden normal ürolojide ameliyat olduk çocugımu rezıl ettı ıkı defa ıkı amelıaytıda başarısızdı en san başka doktor sayesınde torbasına ındırdıler
_YanakReisinAnnesii aysegul2121 doktor mu yapamamış yoksa sonradan tekrar yukarı kaçma mı oldu acaba? Benim oğlum da bu ameliyatı oldu,1 buçuk seneyi geçti sorunsuz şuanlık. Merak ettim o yüzden.
aysegul2121 _YanakReisinAnnesii doktor yapamadı inme olmadı ztn ama kendısi inkar edıyordu biz fark ettık
_YanakReisinAnnesii aysegul2121 çok geçmiş olsun kötü bir tecrübe olmuş. Umarım bir sıkıntı yoktur testisinde?
aysegul2121 _YanakReisinAnnesii çok şükür şuanlık iyi kontrollere sürekli gıdıyorız biraz daha geç kalsaydık çocuğumun testısı alınabılırdı kanlanması azalmişti