Merhaba biz 6,5 kiloyken molfix 4 kullanmaya başlamıştık şuan 7,5 kg kakayı falan geçirmiyor ama bazen üstüste işedigi zaman çişini geçiriyor yandan mesela sabah 6 da değişmezsem mutlaka geçiriyor çişini ama önceden 10 a kadar değişmesemde geçmezdi siz kaç no kullaniyosunuz