pnrtrk Hamileliği öğrenince kesmeyi düşündüm. Gündüz kvlere bırakırken emzireym dedim, pek emmedi, akşam tekrar gittim, çok şeyapmadı. Uykuya geçerken zorlanırmm falan dedim, o da pek zor olmadı. Konuştum, büyüdüğünü felan anlattım. Ee ttmm pek zor değilmiş deyip bıraktırdım