Merhaba 4 gün önce doğum yaptım ilk ameliyatımdı kızlar ara ara otururken dilime başıma birden uyuşma geliyor kafamı toparlayamıyorum konuşmam yavaşlıyor anestezi etkisidir dedm kahve içtim ama yok geçer gibi olup ertesi gün aniden yine vuruyor tansiyon falan normal. Sırtımın ortasında ağrı var midemden falan gaz baskısımı oluyor boğazıma başıma doğru anlamadım kızlar ya psikolojik olarak korkuyorum bayılırım diye umarım anlatabilmişimdir normalde anksiyetem var ondan panik atak mı vuruyor anlamadm psikiyatri selectra yazdı ama başlamadm daha kullanmaya çünkü hastanede sakinleştirci verdiler ozamanda iyice uyuşmuş gibi oldum aklımı kaybettm sandım. Aniden gelen baştan dilime vücuduma vuran bu ağrılaşma uyuşma çözümü nedir yaşayan varmı acaba 😓