Merhaba arkadaşlar iki aylık bebeğim var. Doğum öncesinde çalışıyordum 34. Haftada erken doğum riski ile izne ayrıldım ve o günden beri gezme dolaşma ya da bı yerlere çok çok nadir gidiyorum. Dışarı çıktığım zamanlar bir elin parmağını gecmedi. Öncesinde sık sık bir şeyler yapardık. Günlerdir evden çıkmadım. Çıktığımda da arabayla annemlere gidip eve geliyorum. Bebeğim küçük ve her taraf mikrop kaynadığı için AVM ye gidemiyorum. Gitmeye korkuyorum. Havalar soğuk olduğundan sahile vs da gidemiyoruz. Sizler küçük bebeklerinizle nerelere gidiyorsunuz ? Çok bunaldım. Psikolojim bozuldu her günüm aynı . Akşam olduğunda yarın da aynı seyleri yapacağım aklıma geliyor ve stresleniyorum. Akşama kadar bebekle evde pis pis yapmaktan sıkıldım. Önerileriniz nedir ? Eski hayatima dönemem evet ama en azından stres atabilecegim bir şeyler var mı ? Arkadaşlarımla bir yerlerde oturmak büyük nimetmis bunu anladım. Şimdi de yapabilirim bunu evet ama bebekle çıkmak.istemiyorum. çocuğu eşime bırakmadım hiç. Ben evdeyken bile agladiginda bana veriyor. Sakinlestiremiyor çocuğu. Ne yapabilirim ? Biraz karışık anlattım sanırım . Önerilerinize ihtiyacım var yoksa deliricem galiba.